22 jun 2012

COLLAGES 6ºB

Pequena mostra dun longo traballo manual













19 comentarios:

Cherry dijo...

Son moi bonitos.

hello :) dijo...

o que por sara encantame e fermoso ;)

5ºA(2.012) dijo...


Son todos moi bonitos.Nós tamén os queremos facer.

mehdi dijo...

me gusta moito oxala faria un

mehdi dijo...

Me gustan moito

david dijo...

gustame un montón e eu tamén vou a intentalo

Lara e Uxia dijo...

A verdade e que son preciosos

Anónimo dijo...

alba 5B

son moi bonitos xa estou desexando facer algo asi

prrrrrrrrrrrr miau dijo...

o que pon sara e o mellor (para min)

Doraniño dijo...

Moi bonitos os vosos debuxos, están moi ben.

Sara 6ºB dijo...

Ecantanme todos estes collages que fixestedes, son fermosísimos de verdade.

olalla dijo...

o blog mola moito!!!

Anónimo dijo...

Sodes moi populares , son moi bonitos

ESTEFANÍA 5º B dijo...

A ver se poñemos algo nos porque xa e hora.

Olalla 5ºB dijo...

Ten razon estefania porque parecemos burros que nos quedamos atras

ESTEFANÍA ANIDO AMADO 5º B dijo...

As calabazas de 5º A molan , a que mais me gusta e a do super eroe , a de Antía e a de Eva non sei cal é , unha pena non sabelo.

MARIO 5A dijo...

ME GUSTA EL DE DORAEMON

Anónimo dijo...

me encanta el mapa de españa debeu de dar moiiiiiiitiso traballo pero e unha cousa fermosa:)

sonia-5ºB

Anónimo dijo...

Nos fixemos uns collages de papel e outros de legumes, a ver cando os subimos ao blog.