29 abr 2013

CREBACABEZAS ARTÍSTICOS

21 comentarios:

Uxia 5A dijo...

Son moi chulos.

Fany 5º B dijo...

Fixechedes uns debuxos moi bonitos, e quen tivo a idea de publicalos en forma de crebacabeza?

E dijo BARCELONAA dijo...

Son moi bonitos.

Anónimo dijo...

Tes moita razón

mestra-e dijo...

Un gracioso asinou un comentario co nome doutro. Descuberta a trampa, foi eliminado.
Debedes saber que é delito suplantar a identidade doutra persoa.

Anónimo dijo...

Pois esa persoa debia de ser ben mala! pra facer esooo..!

Anónimo dijo...

son moi chulos todos

mehdi 5 A dijo...

me gustan moito

Anónimo dijo...

El de Luis es muy bonito!

Estefanía 5º B dijo...

El de Mario es muy complicado, tiene mucho blanco.

Mario 5 A dijo...

ya,eso es lo divertido,que sean difíciles de hacer

Olalla 5ºB dijo...

Ten razón Mario,canto mais difíciles,mais divertidos son.

Anónimo dijo...

a mi no me gustan,solo es mi opinion

Anónimo dijo...

Anónimo dijo...
Haz tú uno y te puntuamos.

Anónimo dijo...

Ni lo pienso hacer... me quedaria bastante mejor

Anónimo dijo...

Luis 5ºA dijo...
A mí me gustan un montón todos aun-
que algunos son muy chulos.

Anónimo dijo...

mui bonitos y dificil el de luis

Fany 5º B dijo...

Moi bonitos pero alguns non son moi bonitos.

Anónimo dijo...

***Alberto, podias poñer o nome máis a unha esquina non no medio e medio.***

Antía 5ºA dijo...

Amí me parece que el de Santi es el más difícil, tanto azul...

Fany 6º B dijo...

Olga dixo fai tempo que iba colgar uns comics que fixemos durante varias clases de galego, pero ainda no nos colgou.