24 jul 2010

O NOSO BLOG

(Imaxe baixada de internet)



Este blog pretende ser unha ventá aberta pola que se poida ir coando o aire fresco das TIC; un lugar onde aprender, colaborar e divertirse; un libro novo e un xoguete; un diario electrónico, colectivo, variado... Pero está a medio facer, agardando que o vaiamos construíndo entre todos.

A columna da esquerda é coma un índice, e picando en cada apartado, iremos dar ó sitio que indica (entradas, enlaces...) A columna da dereita, este espazo no que estás lendo, serviranos para ir colocando as entradas (textos, imaxes...), e os comentarios que queiramos facer a cada unha delas.

¿Arrincamos? Pois veña, a ver eses comentarios...

55 comentarios:

Luci y Carmen dijo...

La foto es chula.
Se nonta que la profe Edita lo puso.

Las stars dijo...

Hola,este blog nos parece que va a ser muy divertido.Solo con verlo supongo que todo el mundo tendra en cuenta lo que las profes han trabajado para conseguir este blog.
UN BESO.

Ra-Ma dijo...

¿Cuando vamos de excursión?
Que los niños de quinto queremos ir a otra.

The girls dijo...

Este blog es muy interesante para nosotras porque es bastante entretenido.

JOSEMI dijo...

Este blog e moi divertido porque ten un monton de cousas que nos interesan ten xogos e musica. Josemi 5-A

adatín dijo...

¿que quiere decir?:
fai peliculas de animacion en ingles.

pedo nuclear dijo...

Me encanta este blog,y es muy divertido.¡ja,ja,ja!

adrisaurio+nacho dijo...

Este blog pode servinos de inspiracion para trabajos futuros.

Princesa Leia. dijo...

A ver si empezades a colgar cousas chulas e entretidas....!!!!

ADATÍN dijo...

NOS GUSTA MUCHO EL ENLACE DE LOS PERIODICOS

mestra-e dijo...

O que escribiron os juniors estaba ben, pero non aparece aquí porque non era un comentario.

esther dijo...

A muller administradora non e moi guapa que digamos.Pero se fai ben o traballo,a min me vale.

Lus dijo...

A mi me gusta porque es muy divertido pero un poquito aburrido

star dijo...

Este blog ten xogos divertidos.

Princesa Leia dijo...

Moi bo o enlace dos xornais.... sobre todo moi práctico...eu uso esa páxina moitas veces, pero nunca me acordo do nome... agora xa o voy a ter máis doado... graciñas...

Rascacheira dijo...

Ola, rapaces e rapazas de 3º Ciclo de Primaria: son unha profe do cole que vai seguir moi de cerca o voso blog, así que procurade que sexa chulo. De momento direivos que me gustaron moito os vosos comentarios, ben escritos e con "xeito"; en especial encantoume o nome dun tal "PEDO NUCLEAR", jejejeeeee............ Non había outro máis destrutivo??? jejejee...
Ben, ata pronto e ánimo con eses comentarios e que o pasedes ben con eses xogos tan guais que tedes no blog e que aprendades moito.

ZAPE dijo...

QUE DIVERTIDO ES ESTE BLOG SOBRTODO
O QUE MAS ME GUSTA SON OS COMENTARIOS

One girl - Ines dijo...

Este blog tiene un monton de cosas divertidas.Me gusta mucho.

markis dijo...

¿¿Que tal?? yo bien ,¡teneis que ver los periodicos de Portugal

ZAPE dijo...

SI QUE HAY COMENTARIOS

One girl - Inés dijo...

Me gusta el pasapalabras, pero es un poco dificil.

mestra-e dijo...

A ver, un avisiño: os comentarios, ademais de estar ben escritos, deben ser comentarios, do verbo comentar; non preguntar pola identidade de alguén que asinou con seudónimo, por exemplo. Isto é un glog, non un chat para charlar. Así que se vedes que un comentario non subiu, non vos desesperedes e escribide outro mellor.

One girl - Inés dijo...

Que pena no se puede cambiar el personaje de los videos en ingles.

One girl - Inés dijo...

A mi no me gustan los periodicos, pero a quien le gusten le recomiendo que los mire.

One girl - Inés dijo...

Si alguien no sabe lo que significa algo mirad la galipedia y la wikipedia.

ZAPE dijo...

ME GUSTO MUCHO EL PASAPALABRA ESCCOLAR ME COSTO LO SULLO
COMPLETARLO PERO ESTA BASTANTE
BIEN.

ZAPE dijo...

ME GUSTAN MUCHO LAS ACTIVIDADES DE
PLASTICA ESTAN MUY CHULAS

One girl - Ines dijo...

Al fin consegui resolver el pasapalabras.

One girl - Inés dijo...

Si que molan las actividades de plastica.

chompi dijo...

Este texto no esta nada mal
pero se puede mejorar

EL....CHOMPI CHOMPIÑON dijo...

no me gusta ¡¡¡¡era broma jajaja¡¡¡¡¡ me gusta mucho

Luzy dijo...

Esto me encanta que tanta gente vea nuestro blog

Luzy dijo...

Este blog me encanta tiene tantas cosas¡

star dijo...

O pasapalabras mola e as actividades de plastica tamen.

star dijo...

Grazas a gali pedia e a wikipedia encontrei o significado de varias palabras.

star dijo...

Os xornais son moi interesantes.

One girl - Inés dijo...

Que raro, cando lle doi a fai videos en ingles me aparece a foto dun libro en branco e negro.

mestra-e dijo...

Pois si, é ben raro, pola mañá non pasaba iso. Haberá que esperar ata luns a ver se descubrimos a causa, se cadra desactivan a páxina o fin de semana...

mestra-e dijo...

Acabo de mirar e xa funciona outra vez a páxina de facer películas en inglés. Probade a ver...

One girl - Inés dijo...

A min xa non me aparece o debuxo dos libros, pero ponme que non podo entrar na paxina de facer os videos en ingles.

One girl - Inés dijo...

Ben! xa me funnciona a páxina dos videos en inglés.

One girl - Inés dijo...

Os recomiendo que hagais una pelicula en inglés porque es muy divertido, lo malo es que esn poco dificil.

S.M * dijo...

Ola,nos encanta est blog porke esta muy chuli.

Luzy dijo...

Yo llevo poco tiempo en este blog y a mi y a mifamilia nos encanta.

S.M* dijo...

la verdad esque la tipa que esta donde comentarios es muy feaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

one girl dijo...

Mirade a nova entrada dos cebracabezas, son bastante dificiles pero moy bonitos.

ZAPE dijo...

ME GUSTA MUCHO LAS ENTRADAS DE
LAS MANUALIDADES RECICLADAS.ME
PARECEN MUY ORIGINALES.

S.M* dijo...

Ola,este blog esta moi cheo de cousas e os nen@s de 5·B vamos a henchelo moito mais porque todo o blog esta cheo de cousas 5·A¡tamen os nen@s de 5·B queremos facer algo!resumiendo....queremos facer algo.

ZAPE dijo...

LO QUE MÁS ME GUSTA DEL BLOG
SON LOS ROMPECABEZAS.

One girl dijo...

Cuantas cosas nuevas y dibertidas pusieron en este blog.
Me gusta el ahorcado.

las games 5ºB dijo...

nos gustan mucho las cosas nuevas que pusieron en el blog. ¡SON MUY CHACHIS!

Pauli dijo...

Bonita foto, pero a min gústanme mais as torres xemelgas

SARI;) dijo...

os nenos de 5ºB teñen moitas cousas para poñer pero as estamos retocando.As prosimas aparicions seran expectaculares seguro que van a ser superdotados.

SARI;) dijo...

A QUE LAS GAMES 5ªB SON LAS MEJORES ESCRIBIENDO COMENTARIOS?

Anónimo dijo...

Este blog me encanta